به منظور تقویت و به روز نمودن سطح آگاهی و علمی طلاب مبلغ در جهت پاسخگویی به نیازهای دینی و مذهبی دانشجویان کارگاه آموزشی مخاطب شناسی و نیاز سنجی با حضور 32 نفر از طلاب مبلغ و فارغ التحصیل به مدت دو روز در مدرسه فاطمه الزهرا(س) تنکابن برگزار شد.
حجه الاسلام طیبی پور کارشناس مسائل آموزشی و فرهنگی در این کارگاه بیان داشت: در امر تبلیغ به سن ، جنس و تحصیلات مخاطبان ، سطح تدین و میزان استقبال آنها باید توجه شود. تبلیغ دارای معیارهای بسیارمهم چون نیاز شناسی ، ایجاد انگیزه وشناخت میزان ظرفیت مخاطبان می باشد که مبلغ باید درست برنامه ریزی کرده تا بتواند نتیجه خوبی کسب نماید.
در این کارگاه حجه الاسلام محمدنژاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تنکابن نیز گفت: در تبلیغ برای سنین جوان و بزرگسال باید روحیات مختلف آنان را شناسایی کرده و مطابق با آن پاسخگو باشید زیرا جوان اهل مقایسه و تحلیل است پس بایدمبلغ محتاط بوده واصرار برکارخود داشته تا ثمره خوبی کسب نماید.